Amerika Irak’ta askeri varlığını sürdüreceğini tekrarladı

Irak’ın batısındaki Amerikan güçlerinin sözcüsü, Amerika’nın zaruri gördüğünde Irak’taki askeri varlığına devam edeceğini söyledi.

İRNA’nın haberine göre, Amerikalı askeri yetkili, 15 yıldır Irak’ta Amerikan askerlerinin bulunmasına rağmen halen Irak’ta ABD güçlerinin varlığına ihtiyaç olduğunu ileri sürdü.

ABD’li askeri yetkili, Irak’ta IŞİD’le mücadeleye devam edeceklerini ileri sürerken Iraklı kaynaklar ve yetkililer ile bölge meseleleri uzmanları ise Amerika’nın IŞİD ile mücadele etmediği gibi aksine yardım ettiğini bildirmekteler.

Bilindiği gibi Irak ordusu ve halk güçlerinin Irak’ta IŞİD’i yenilgiye uğratması Amerika ile Suudi rejiminin rahatsızlığına neden olmuştu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.