İşgal rejimi, Gazze’yi bombaladı

Siyonist rejim İHA’ları bugün sabah saatlerinde Gazze’yi bombaladı

Filistin kaynaklarının duyurduğuna göre, işgal rejimine ait İHA’ları bugün sabah, Gazze’nin kuzey ve doğusundaki bazı noktaları 5 kez bombaladı.

Bu saldırıların ardından Gazze’de güçlü patlama seslerinin duyulduğu, ancak olası hasar ve kayıp hakkında şuna kadar bir açıklama yapılmadı.

Siyonist rejim, Gazze’den işgal altındaki Filistin’in güneyine 5 roket atılmasına karşılık olarak bu saldırıları gerçekleştirdiğini ileri sürdü.

İşgal rejimine ait savaş uçakları, helikopterler ve topçu birlikleri son haftalarda defalarca Gazze’yi hedef almıştır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.