İşgal rejimi tankları, direniş güçlerinin pususuna düştü

Filistin direniş güçleri bugün güdümlü füzeler ile Siyonist tanklar ve askerleri hedef alarak, işgalcileri ağır hasara uğrattılar.

Filistin direniş güçleri bugün öğle saatlerinde Siyonist rejimin tankları için tuzak kurup, tankların Gazze’nin güneyine bir miktar girmesine izin verdikten sonra, güdümlü füzeler Siyonistler’in tank ve askerlerini hedef aldılar. Operasyonda düşmanın ağır hasar gördüğü bildirildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.