Kuzey Kore’de halk sandığa gidecek

Kuzey Kore halkı, yerel meclis üyelerini seçmek için 19 Temmuz’da sandığa gidecek.

Kuzey Kore resmi haber ajansı KCNA, yerel seçimlerin 19 Temmuz’da yapılacağını duyurdu.

Seçimlere katılacak adayların hepsinin Anavatanın Yeniden Birleşmesi için Demokratik Cephe altında yarışacağı belirtildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.