Türkiye İran’da yatırım yapmaya hazır

Dışişleri Bakanı Yardımcısı İbrahim Rahimpur, Türkiye İran’da yatırım yapmaya hazır olduğunu bildirdiğini belirtti.

 Dışişleri Bakanı Yardımcısı Rahimpur, Cumhurbaşkanı Ruhani’nin Ankara ziyareti sırasında iki ülke arasında 8 işbirliği belgesi imzalandığını belirtti.

Rahimpur, bu belgeleri Tarım bakanlığı, Bilim bakanlığı ve Standart kurumu gibi kurumlarca imzalandığını, belgelerin ekonomik boyutu ağır bastığını kaydetti.

İki ülke bundan önce de bir çok belge imzaladığını belirten Rahimpur, bu tür belgeler ikili ilişkilerin gelişmesine katkı sağlayacağını vurguladı.

Rahimpur ayrıca, Türkiye İran’da yatırım yapmaya hazır olduğunu bildirdiğini ifade etti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.