Filipinler’de El Kaide bağlantılı terör örgütü Ebu Seyyaf tarafından geçen ay kaçırılan ve iki gün önce serbest bırakılan 4 Endonezyalı gemici başkent Cakarta’ya ulaştı.
Başkent Cakarta’daki Halim Havalimanı’na gelen gemicileri, Endonezya Dışişleri Bakanı Retno Marsudi karşıladı.
Yetkililer, serbest bırakılan gemicilerin sağlık kontrolünden geçirildikten sonra memleketlerine gönderileceğini açıkladı.
