Afganistan’da kuzey Balkh ilinde 200’den çok Taliban üyesinin silah bıraktığı ve Afgan hükümetine teslim olduğu bildirildi. Xinhua’nın haberine göre, kaynaklar “Silahlı gruplar Vali Atta Muhammed Noor’un, bölgedeki barış memurlarının ve ihtiyar heyetlerinin çağrısı ile Chimtal’da barış sürecine dahil oldu” açıklamasında bulundular. Yetkililer teslim olan Taliban üyelerinin arasında Han Muhammed ve Dava Han ismiyle bilinen komutanların da olduğunu belirtti.
