Afganistan’da 2 NATO askeri öldürüldü

Afgan güvenlik güçleri üniforması giyen kişiler Afganistan’da 2 NATO askerini öldürdü.

CNN’in haberine göre 2 NATO askeri, Afgan güvenlik güçlerine ait üniforma giyen kişilerce öldürüldü. Askerlerin ateşe karşılık verdikleri ve saldıranları öldürdükleri aktarılıyor.

Saldıranların Afgan güvenlik güçlerinden mi oldukları yoksa üniformaları dışarıdan mı temin ettikleri bilinmezken, NATO’ya karşı saldırıların arttığı belirtiliyor. Saldırının Helmend’de gerçekleştiği bildiriliyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.