Mersin Şehir Hastanesi inşaatında maaş alamayan işçiler eylemde

Hükumetin, propaganda malzemesi olarak yıllardır kullanığı Mersin Şehir Hastanesi inşaatında, işçilere maaş ödenmiyor. Geçen hafta iki aydır maaşlarını alamayan işçiler iş bırakma eylemi gerçekleştirmişlerdi.

Taşeron firmalara bağlı olarak çalışan çok sayıda işçi, hesaplarına “maaş” adı altında yatırılan 700 lira civarındaki parayı kabul etmeyerek, hak ettikleri maaşların yatırılmasını istedi. Maaşları halen ödenmeyen işçiler, bu sabah şantiyede bir eylem gerçekleştirdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.