Hükumetin, propaganda malzemesi olarak yıllardır kullanığı Mersin Şehir Hastanesi inşaatında, işçilere maaş ödenmiyor. Geçen hafta iki aydır maaşlarını alamayan işçiler iş bırakma eylemi gerçekleştirmişlerdi.
Taşeron firmalara bağlı olarak çalışan çok sayıda işçi, hesaplarına “maaş” adı altında yatırılan 700 lira civarındaki parayı kabul etmeyerek, hak ettikleri maaşların yatırılmasını istedi. Maaşları halen ödenmeyen işçiler, bu sabah şantiyede bir eylem gerçekleştirdi.
