ABD Polisi bir siyahi daha öldürdü

Amerika’da Polis, Louisiana Eyaleti’nde bir siyah Amerikalı’yı ateş açarak öldürdü.

MHA, Amerika’nın Louisiana Eyaleti’nde polis sözlü atışmaya girdiği 37 yaşındaki siyahi Amerikalı’yı ateş açarak öldürdü.

Görgü tanıklarının anlattığına göre, polis 37 yaşındaki Alton Sterling isimindeki siyahı yere yatırarak göğsüne ateş ederek öldürmüş.

Evli ve 5 çocuk babası olan Sterling’in öldürülmesinin ardından eyaletteki siyahi Amerikalılar olayı protesto için sokaklara indi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.