ABD’de sel ve hortum sonucu 29 kişi öldü

ABD’nin güney ve iç kesimlerinde etkili olan aşırı yağış ve hortum sonucunda şu ana kadar 29 kişi hayatını kaybetti.

ABD’de kötü hava şartlarının büyük zarara yol açtığı en son bölge, 7 milyon kişinin yaşadığı, nüfus yoğunluğu açısından ABD’de dördüncü sırada bulunan Teksas’ın Dallas kenti oldu. Hortumla birlikte, yoğun yağmur ve kar yağışlarının neden olduğu sel yüzünden Dallas’ta 11 kişinin hayatını kaybetmesiyle son bir hafta içinde ülke genelinde 29 kişi öldü.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.