ABD’den Afganistan’a yine İHA saldırısı

Afganistan’ın doğusunda yer alan Nangarhar kentinde ABD’nin insansız hava aracının saldırısında Taliban mensubu olduğu iddia edilen altı kişinin öldürüldüğü bildirildi.

Nangarhar Polis Sözcüsü Hazret Husain Maşrekival, kentin Lalpore ilçesindeki saldırıda 6 Taliban’ın öldüğünü, 3’ünün ise yaralandığını söyledi.

Saldırının dün gece geç saatlerde düzenlendiğini belirten Maşrekival, olayda sivillerin zarar görmediğini kaydetti.

Taliban ise henüz olayla ilgili açıklama yapmadı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.