Afganistan’ın doğusunda yer alan Nangarhar kentinde ABD’nin insansız hava aracının saldırısında Taliban mensubu olduğu iddia edilen altı kişinin öldürüldüğü bildirildi.
Nangarhar Polis Sözcüsü Hazret Husain Maşrekival, kentin Lalpore ilçesindeki saldırıda 6 Taliban’ın öldüğünü, 3’ünün ise yaralandığını söyledi.
Saldırının dün gece geç saatlerde düzenlendiğini belirten Maşrekival, olayda sivillerin zarar görmediğini kaydetti.
Taliban ise henüz olayla ilgili açıklama yapmadı.
