Afganistan’da 1 ABD askeri öldü, 4’ü yaralandı

ABD ordusundan yapılan açıklamada, Afganistan’ın Nangarhar bölgesinde çıkan çatışmada 1 ABD askerinin öldüğü, 4’ünün yaralandığı bildirildi. Yaralı askerlerden ikisinin hastaneden taburcu edildiği açıklandı.

Afganistan’daki ABD kuvvetlerinin sorumlusu General John Nicholson; “İçimizden birini yitirmenin derin üzüntüsünü yaşıyoruz. Bu çok zor zamanda, kalplerimiz kaybettiğimiz ve yaralı arkadaşlarımızın ailesi, dostlarının yanında” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.