ABD ordusundan yapılan açıklamada, Afganistan’ın Nangarhar bölgesinde çıkan çatışmada 1 ABD askerinin öldüğü, 4’ünün yaralandığı bildirildi. Yaralı askerlerden ikisinin hastaneden taburcu edildiği açıklandı.
Afganistan’daki ABD kuvvetlerinin sorumlusu General John Nicholson; “İçimizden birini yitirmenin derin üzüntüsünü yaşıyoruz. Bu çok zor zamanda, kalplerimiz kaybettiğimiz ve yaralı arkadaşlarımızın ailesi, dostlarının yanında” dedi.
