Afganistan’da 62 Taliban üyesi silah bıraktı

Maddi destek ve iş imkanı vaad edilen Taliban üyelerinden 62’si silah bırakarak Afgan güvenlik güçlerine teslim oldu

Afganistan’ın kuzeyindeki Sar-i Pul vilayetinde 62 Taliban üyesi, silah bırakarak teslim oldu.

Sar-i Pul Valisi Muhammad Zahir Vahdat, militanların kendi iradeleriyle silahlarıyla birlikte teslim olduğunu belirtti.

Teöristlerin daha önce Sar-i Pul’un Şiremha bölgesinde 3 yıldır güvenlik güçleriyle çatıştığını ifade eden Vahdat, bu kişilerin arasında Taliban’ın bölgedeki komutanlarının da olduğunu söyledi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.