Afganistan’da askeri personel taşıyan bir otobüse yapılan bombalı saldırıda üç kişi öldü 14 kişi yaralandı.
Savunma Bakanlığı’ndan yapılan açıklamada Mezar-ı Şerif eyaletinin Dehdadi ilçesinde bu sabah 8 sıralarında meydana gelen olayda yaralıların üçünün kadın olduğu bildirildi.
Belh eyalet vali sözcüsü Münir Ahmed Ferhad, 209. Şaşin Kolordu mensuplarını taşıyan otobüs yakınlarında intihar yeleği giymiş birinin kendisini patlattığını belirtti.
