Afganistan’ın Bagram kentinde ABD askeri üssüne saldırı

Afganistan’ın Pervan eyaletinde yer alan Begram kentinde en büyük ABD askeri üssünün saldırıya uğradığı bildirildi.

Kaynakların bildirdiğine göre Pervan valilik sözcüsü Vahid Sıddık bu konuda yaptığı açıklamada Begram’da Amerikan’ın en büyük askeri üssünün bugün sabah saatlerinde meçhul kişilerin saldırısına uğradığını bildirdi.

Bu saldırıda ilk belirlemelere göre 4 kişi hayatını kaybetti. 15 kişi yaralandı.

bazı kaynaklar bu saldırıda asıl hedefin yabancı güçler olduğunu bildirdiler.

Bu saldırının sorumluluğunun şu ana kadar üstlenen olmamıştır ama hükümet yetkilileri bu gibi saldırıları genellikle Taliban güçlerinin gerçekleştirdiğini bildirmekteler.

Taliban 2 hafta önce de Begram’da askeri üsse saldırmış ve 12 Amerikan askerini öldürmüştü.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.