Amerika’daki muhalif kesimden bir grup ABD bayrağını ateşe verdiler

Presstv’nin verdiği haberde, Florida’nin Tempa kentinde düzenlenen itiraz gösterilerine katılan halk, ırk ayrımının durdurulması yönünde sloganlar attılar.

Söz konusu protesto gösterilerinde ABD bayrağı ve ırkçılığın simgesi olan Konfederasyon bayrağı ateşe verildi.

Charleston şehrinde Siyah derililerin kilisesine düzenlenen saldırı ardından 9 kişi hayatını kaybederken, ABD’de ırkçı girişimlerin her geçen gün artmakta olduğu belirtiliyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.