Amerika’dan Kuzey Kore’ye yaptırımların arttırılması kararı

Amerikan Temsilciler Meclisi, Kuzey Kore aleyhinde düşmanca siyasetlerinin devamında dün Kuzey Kore’ye yaptırımların arttırılması kararı aldı.

İRİB muhabirinin bildirdiğine göre, Amerika’nın onayladığı yaptırım kararı, Kuzey Kore gemi sanayisi ve bu ülkeyle iş yapan şirketleri kapsayacak.

Bu yaptırım tasarısı, Amerikan Temsilciler Meclisi’nde 1 muhalif oya karşı 419 oyla kabul edildi.

Bu kararın  Amerikan Senatosu’nda da onaylanması ve ardından Amerikan başkanının da onayını almak üzere Trump’a gönderileceği bildirildi.

Daha önce de Amerikan maliye ve hazine bakanlığı, 31 mart tarihinde Kuzey Kore’nin 11 ticari temsilcisine yaptırım uygulama kararı almıştı.

Bu arada Kore yarımadasında ABD’nin kışkırtmaya dayalı  siyasetleri sonucu gerginlik doruk noktasına çıktı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.