Batı Şeria’da bir Filistin’li şehit düştü

Siyonist rejim askerlerinin Batı Şeria’da ateş açması sonucu bir Filistin’linin şehit düştüğü bildirildi.

Filistin’li Maana haber ajansının bildirdiğine göre bugün Pazartesi Beyt Lehim’de Siyonist rejim askerlerinin açtığı ateş sonucu ağır yaralanan 60 yaşındaki Filistin’li bayan Rehap Muhammed Musa, şehit düştü.

Siyonist rejim gazetesi Yediot Aharonot gazetesi, şehit düşen Filistin’li kadının Siyonist rejim askerlerine bıçakla saldırmak istediğini ileri sürdü.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.