Bedelli şikayeti: 12 bin liramızı geri verin

30 bin lira ödeyerek bedelli askerlikten yararlanan vatandaşlar, “Adaletsizlik var. Son çıkan yasada bedel 18 bin TL olarak belirlenmiştir. Sosyal devlet politikasına uygun hareket edip 12 bin lira iade edilmesi” talebinde bulundular. Milli Savunma Bakanı , yasanın Genel Kurul’daki görüşmelerinde milletvekillerinin bu yönde yaptıkları eleştirilere “Vallahi zaman farklıydı. İade etmeyi düşünmüyoruz” yanıtını vermişti.

Geçen salı mecliste kabul edilen, 1 Ocak 1988 tarihi dahil, daha önce doğanların, 18 bin TL karşılığında bedelli askerlik yapabilmesini öngören yasa, çok sayıda vatandaştan da tepki gördü. 2011 yılında yapılan bedelli düzenlemesinden yararlanan vatandaşlar, TBMM Dilekçe Komisyonu’na başvurarak şikayette bulundu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.