Biz işimizi yaptık, Arak reaktörü devre dışı

İAEK Sözcüsü Behruz Kemalvendi, İran yükümlülüğünü yerine getirdiğini, Arak reaktörünün kalbi dışarı çıkarıldığını açıkladı.

 İAEK Sözcüsü Kemalvendi, İran Arak reaktörünün kalbini çıkardığını ve böylece Bercam nükleer anlaşmasındaki yükümlülüklerini tam olarak yerine getirdiklerini belirtti.

Sözcü, bundan sonra UAEK denetçileri Arak reaktörünü denetlemeleri ve raporlarını sunmalarını gerektiğini, İran heyeti de Viyana’da çalışmalarını sürdürdüğünü ve resmi belge ve ilgili belgeler düzenlendiğini kaydetti.

İran’ın nükleer şartları halen ideal seviyede olduğunu vurgulayan Kemalvendi, Bercam resmen uygulanmaya başladığı gün İran’ın iktisadi ufku aydınlanacağını vurguladı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.