Boko Haram Baga’da Askeri Üssü Ele Geçirdi…

Nijeryalı yetkililer, terör örgütü Boko Haram’ın Baga kentindeki uluslararası askeri üssü ele geçirdiğini söyledi.

Örgüt, Cumartesi günü Baga’ya saldırmış, kent halkı teknelerle komşu ülke Çad’a kaçmıştı.

Saldırıdan kaçmayı başaran Baga kenti sakinleri, çok sayıda kişinin öldürüldüğünü ve şehrin ateşe verildiğini ifade etmişti.

Borno Eyaleti Senatörü Maina Ma’aji Lawan, saldırının ardından askerlerin üssü boşaltarak kaçtığını belirtti.

Uluslararası askeri üste Çad, Kamerun ve Nijerya ordusundan askerler bulunuyordu.

Baga, hükümetin kontrolünde olan son birkaç kentten biriydi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.