Çin’in insanlı uzay aracı yarın yola çıkıyor

Çin’in 2 astronotu uzaya taşıyacak aracı, yarın yola çıkacak.

Çin, yarın uzaya 2 astronot taşıyan bir araç göndermeye hazırlanıyor.

Çinli astronotlar Cing Haipeng ve Çen Dong’un Shenzhou-11 isimli uzay aracıyla yola çıkacakları açıklanırken, astronotların uzay laboratuvarı Tiangong-2’ye 2 gün içerisinde ulaşacakları bildirildi.

Xinhua’nın haberine göre astronotların 30 gün boyunca uzayda kaldıktan sonra dünyaya dönecekleri bildirilirken, daha önce 2 kez uzaya gitmiş olan Cing’in, operasyonu yöneteceği açıklandı.

Çin’in uzay çalışmalarında ABD ve Avrupa’yı yakalamak için milyarlarca dolar harcadığı biliniyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.