Çinli yetkili: ABD’nin İran’a yönelik yaptırımları kaldırılmalıdır

Çin’in BM Güvenlik Konseyi temsilcisi, ABD’nin İran İslam Cumhuriyeti’ne yönelik tüm tek taraflı yaptırımlarının kaldırılması çağrısında bulundu.

Reuters’e göre, Çin’in Birleşmiş Milletler Daimi Temsilci Yardımcısı Geng Shuang, İran nükleer krizinin başlamasından ABD’yi sorumlu tuttu ve Washington’a İran ve kurumlarına yönelik yasa dışı yaptırımları bir an önce kaldırması çağrısında bulundu.

Geng Shuang, BM Güvenlik Konseyi toplantısında yaptığı konuşmada, “ABD, Kapsamlı Ortak Eylem Planından (KOEP) tek taraflı olarak çekildi ve İran’a baskı yapmaya devam etti.” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.