Endonezya İran’dan bir milyon ham petrol satın alacak

Endonezya’nın “Pertamina” petrol firması icra işler müdürü, bu ülkenin 2017 yılının ilk üç ayı içinde İran’dan bir milyon ham petrol satın alacağını bildirdi.

İRNA’ haber ajansının dün verdiği habere göre Endonezya’nın “Pertamina” petrol firması icra işler müdürü Soitçipto, Endonezya’nın şimdilik bu petrolü İran’dan Silakap rafineri için test amaçlı satın aldığını ve daha sonra İran ile uzun vadeli petrol anlaşmalarının imzalanacağını bildirdi.

Endonezya geçen hafta İran’dan 2017 yılında 500 ton sıvı LPG gazı satın alacağını açıklamıştı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.