Hamas, Şehadet Eylemini Kutladı…

Hamas, İsrail’in Tel Aviv kentinde bir otobüste düzenlenen saldırıyı, “İsrail’in işlediği suçlara verilen doğal tepki” olarak nitelendirdi.

Hamas siyasi büro üyelerinden İzzet er-Reşak sosyal paylaşım ağı Twitter hesabından yaptığı açıklamada, “Tel Aviv’de Siyonistlere düzenlenen saldırı, kahramanca ve cesurca bir eylemdir. Bu olay, işgalcinin suçlarına, Filistin halkına yönelik terör eylemlerine doğal tepkidir” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.