Hamas, İsrail’in Tel Aviv kentinde bir otobüste düzenlenen saldırıyı, “İsrail’in işlediği suçlara verilen doğal tepki” olarak nitelendirdi.
Hamas siyasi büro üyelerinden İzzet er-Reşak sosyal paylaşım ağı Twitter hesabından yaptığı açıklamada, “Tel Aviv’de Siyonistlere düzenlenen saldırı, kahramanca ve cesurca bir eylemdir. Bu olay, işgalcinin suçlarına, Filistin halkına yönelik terör eylemlerine doğal tepkidir” dedi.
