Hindistan Başbakanı Narendra Mudi, korona virüs salgını ile mücadele çerçevesinde Çarşamba günü sabah saatlerinden itibaren ülke genelinde karantina uygulanacağını açıkladı.
Hindistan Başbakanı Mudi, 1.3 milyar nüfusu olan ülkesinde karantina 21 gün süreceğini, bu süre içerisinde sokağa çıkma yasağı uygulanacağını ve sadece zaruri hizmetler verileceğini kaydetti.
Hindistan yönetimi ayrıca korona virüs salgını ile mücadele çerçevesinde çok sayıda mahkum da serbest bırakılacağını duyurdu.
Resmi verilere göre Hindistan’da şimdiye kadar 520 kişi korona virüsten etkilendi, 10 kişi hayatını kaybetti.
Son verilere göre dünya genelinde 423 bin kişi korona virüsten etkilendi; bu sayıdan 109 bini iyileşti ve en az 18 bini hayatını kaybetti.
