Dışişleri Bakanı Yardımcısı Abbas Irakçi, İran önümüzdeki haftalarda Bercam nükleer anlaşmasından çekilebileceği uyarısında bulundu.
Euronews’a konuşan Dışişleri Bakanı Yardımcısı Irakçi, nükleer anlaşma şu anda özel bakım ünitesinde yatan hasta gibi olduğunu, Avrupalı taraflarla anlaşma sağlanamadığı takdirde Tahran yönetimi anlaşmadan çekilebileceğini kaydetti.
Irakçi, İran bu anlaşmayı korumak istediğini, fakat ABD anlaşmadan çekildikten sonra anlaşmada dengelerin bozulduğunu, anlaşmanın diğer tarafları İran’ın anlaşmada kalmasını istiyorsa, Amerika’nın yaptırımlarını dayatmasını telafi etmeleri gerektiğini ifade etti.
