Iraklı Protestocular ABD Büyükelçiliği Önünden Çekildi

Irak Ortak Operasyonlar Komutanlığı, ABD’nin Bağdat Büyükelçiliği önünde eylem yapan, İran’a yakın Haşdi Şabi taraftarlarının tamamının bölgeden çekildiğini duyurdu.

Ortak Operasyonlar Komutanlığından yapılan yazılı açıklamada, “ABD Bağdat Büyükelçiliği önünde ve civarında bulunan protestocuların tamamı oradan çekildi ve kurulan çadırlar da kaldırıldı” ifadeleri kullanıldı.

Açıklamada, gösterilerin son bulduğu ABD Büyükelçiliğinin güvenliğinin de Iraklı güçler tarafından sağlandığı belirtildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.