İran hiç bir zaman nükleer silah peşinde olmadı

Dışişleri Bakanı Muhammed Cevad Zarif İran hiç bir zaman nükleer silah peşinde olmadığını ve olmayacağını vurguladı.

Yeni Zelanda’da parlamentoda bir konuşma yapan Dışişleri Bakanı Zarif İran’ın nükleer meselesini anlattı.

Zarif, İran yaptırımların altındayken santrifüj sayısını 9 binden 20 bine çıkardığını belirtti.

Amerika İran’ı nükleer silah üretmeye çalışmakla suçladığını hatırlatan Zarif, oysa İran hiç bir zaman nükleer silah peşinde olmadığını ve olmayacağını vurguladı.

Terör tehdidine de değinen Zarif, IŞİD tüm bölgeye ve dünyaya yönelik tehdit olduğunu, küreselleşen bir dünyada terörün etkilerine engel olunamadığını ifade etti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.