İran Sağlık Bakanı Japonya’ya Gitti…

Japonya’ya giden İran Sağlık Bakanı Seyyid Hasan Haşemi, Japon mevkidaşı ile görüştü. İkili bu görüşmede birçok ortak işbirliği anlaşmasına imza attılar.

Japonya Sağlık Bakanı ayrıca bu görüşmede İran ve Japonya arasındaki sağlık işbirliklerinin gelişmesi gerektiğini vurguladı.

Haşemi programının devamında Japonya Ulusal Tıp Araştırmalar Merkezi’ne ziyarette bulunarak, iki ülkenin aşı üretimi, bulaşmayan hastalıklar ile ilgili araştırmalar ve sağlık hizmetleri sistemleri  konusundaki işbirliklerinin gelişmesi isteğinde bulundu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.