Sipahiler Ordusu dün gece bir bildiri yayımlayarak, IŞİD’in Deyrizzur’daki komuta merkezini vurduğunu duyurmuştu.
Bildiride, Tahran’da düzenlenen terör saldırısının intikamı alınacağı yönünde Sipahilerin sözü hatırlatılarak, bu doğrultuda Kirmanşah ve Kürdistan eyaletlerindeki füze üslerinden bir kaç balistik füze ile IŞİD’in Deyrizzur’daki komuta merkezi ve üsleri ve lojistik merkezi hedef alındığı belirtildi.
Sipahiler bu operasyonda kullanılan füzelerin hakkında şimdilik herhangi bir açıklama yapmazken, kullanılan füzelerden biri, nokta vuruşu yapan ve radarlara yakalanmayan Zülfikar füzesi olduğu anlaşılıyor.
