İran’da 3 Besic Gücü Şehit Düştü

İran’ın güneydoğusunda 3 Besic gücünün şehit olduğu açıklandı.
Habere göre İran’ın güneydoğusunda bölge halkının güvenliği için silahlı saldırganlar ile çatışan 3 Besic üyesi şehit oldu.

Bu çatışmada Binbaşı Ekber Abdullah Nejad, Teğmen Kudretullah Mandani ve Musa Nesiri Beyat’ın şehit düştükleri açıklandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.