İran’dan ABD’nin Yeni Yaptırım Kararına Tepki

 İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Abbas Musevi, ABD’nin aldığı yeni yaptırım kararını kınayarak bu yaptırımların işe yaramaz olduğunu belirtti.

İranlı diplomat, “Daha önce de defalarca dile getirdiğimiz gibi, bu tür tedbirler sadece ve sadece bu rejimin bulunduğu acıklı durumu ve çaresizliğini gösteriyor. Bu rejim rasyonel diplomasi mekanizmalarını kullanamıyor” ifadesini kullandı.

ABD Hazine Bakanlığı, 9 İran vatandaşı ve İran Genelkurmay Başkanlığı’na karşı yaptırım kararı alındığını açıklamıştı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.