İranlı milletvekilleri ABD’ye tepki istedi

İranlı 264 milletvekili yayımladıkları ortak bildiride, Amerika’nın Bercam nükleer anlaşmasını ihlal etmesine karşı hemen tepki verilmesini istedi.

İranlı milletvekilleri Amerikan kongresinin İran’a karşı dayatılan zalimane yaptırım kanununu on yıl uzatmasını Bercam nükleer anlaşmasının açıkça ihlali olduğunu belirtti.

İranlı milletvekilleri Amerikan kongresinin bu kararını kınayarak bu kararı Amerika yönetiminin uluslararası yükümlülüklerine karşı sorumsuzluğun doruk noktası nitelediklerini kaydetti.

İranlı milletvekilleri hükümetten bir an önce bu harekete karşı gereken tepkiyi vermesini ve sonucu da meclise rapor etmesini istedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.