İranlı bir yetkili Reuters’e verdiği demecinde, nükleer müzakereler başarısızlıkla sonuçlandığı takdirde Tahran yönetimi Çin ve Rusya ile işbirliğini arttıracağını belirtti.
Adı açıklanmayan İranlı yetkili, İran’ın hiç kuşkusuz “B” planı bulunduğunu, fakat bunun detayını açıklayamayacağını, sadece Çin ve Rusya ile her zaman iyi ilişkileri olduklarını söyleyebileceğini ifade etti.
İranlı yetkili nükleer müzakereler başarısız olursa, İran dostları ile ilişkilerini geliştireceğini vurguladı.
Bu arada Çin Dışişleri Bakanı da nükleer müzakerelere katılmak üzere bugün Viyana’ya geldi.
