IŞİD Kabil patlamasının sorumluluğunu üstlendi

Terör örgütü IŞİD, Afganistan savunma bakanlığı yakınında yaşanan patlamanın sorumluluğunu üstlendiğini bildirdi.

Reuters’in verdiği habere göre, sözkonusu dün Kabil’de meydana gelen patlamada, 5 kişi ölürken en az 10 kişi de yaralandı.

Bir süre önce de Kabil’de Adliye binası yakınında  patlama meydana gelmiş ve bu patlamada da  en az 20 kişi ölmüş ve en az 50 kişi de yaralanmıştı.

Daha önce önce Taliban, Afganistan parlamento binası önünde iki  bombalı saldırı düzenlemiş ve o saldırıda en az 30 kişi ölmüş ve 80 kişi de yaralanmıştı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.