IŞİD Musul’da kimyasal saldırı düzenledi

Musul operasyonu ortak komuta merkezi, tekfirci IŞİD terör örgütünün Iraklı güçlere karşı kimyasal silah kullandığını doğruladı.

Komutanlıktan yapılan açıklamada, Musul’un Urube ve Babul Cedid semtlerinde IŞİD’in kimyasal silahla Iraklı güçlere saldırdığını ortaya koyan kanıtlar bulunduğu kaydedildi.

Saldırıda bazı Iraklı güçlerin etkilendiği, kimyasal silahlardan etkilenenlerin arasında kadınlar ve çocukların da bulunduğu ifade edildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.