Japonya’da bıçaklı saldırıda 19 kişi öldü

Japonya’nın başkenti Tokyo’nun güneybatısındaki Sagamihara kentinde, bıçaklı saldırı sonucu ilk belirlemelere göre en az 19 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.

Kyodo ajansı, engelli kişilere bakım hizmeti verilen bir tesiste düzenlenen ve en az 19 kişinin ölümüne neden olan saldırıda, çok sayıda kişinin de yaralandığını duyurdu.

Olaydan sonra bölgedeki polis karakoluna teslim olan bıçaklı saldırganın gözaltına alındığı ifade edildi. Saldırganın baımevinin eski çalışanı olduğu ortaya çıktı.

Yetkililer, yaralılardan 20’sinin durumunun ağır olduğunu açıkladı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.