Afganistan’ın başkenti Kabil’de yaşanan iki saldırı en az 14 kişinin yaşamını yitirmesiyle sonuçlandı.
Afganistan’ın başkenti Kabil’de biri güreş kulübünde, diğeri kulübün yakınında olmak üzere meydana gelen iki patlamada en az 14 kişinin hayatını kaybettiği, 18 kişinin de yaralandığı belirtildi.
AFP‘nin haberine göre Afganistan Sağlık Bakanlığı, yaralılardan durumu ciddi olanların bulunduğunu açıkladı.
Saldırılardan birinin canlı bomba tarafından gerçekleştirildiği duyuruldu.
Saldırıların arkasında hangi örgütün olduğuna dair açıklama gelmedi.
