Kerbela’da bulunan ziyaretçi sayısı 20 milyonu aştı!

Iraklı milletvekili bugünkü Erbain günü merasimi için Kerbela’ya gelen ziyaretçi sayısının şimdiden 20 milyonu aştığını blirtti.
 Habere göre, Irak Meclisi Milletvekili Hasan Salim Kerbela’ya giriş yapan ziyaretçi sayısının her an arttığını söyleyerek, “Bu kadar çok İmam Hüseyn aşığının tüm tehditlere aldırış etmeyerek Kerbela’ya gelişleri Irak Hükümeti’nin güvenlik konusunda ne kadar başarılı olduğunun bir göstergesidir” açıklamasında bulundu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.