Kuzey Kore: ABD’liler ‘Önümüzde diz çöküp özür dilemeliler’

Kuzey Kore, ABD’nin Pyongyang yönetimine düşmanca yaklaşımına son vermesi gerektiğini kaydetti.

Kuzey Kore’nin The Rodong Sinmun gazetesinde, Pyongyang yönetiminden yetkililere dayandırılan haberde, “ABD yönetiminin yapacağı tek bir şey bulunduğu, bunun da Pyongyang yönetimine yönelik çağ dışı ve düşmanca yaklaşımını sona erdirmesi olduğu” belirtildi.

“ABD DİZ ÇÖKÜP ÖZÜR DİLEMELİ”

Haberde, “ABD diz çökerek Kuzey Kore ordusu ve halkından özür dilemeli.” ifadelerine yer verildi.

Güney Kore haber ajansı Yonhap’ın haberine göre ise Güney Koreli yetkililer, Kuzey Kore’nin, yaptıkları diyalog çağrısına cevap vermesi gerektiğini kaydetti.

Diyalog arayışlarının devam ettiğini dile getiren yetkililer, aynı zamanda Kuzey’den gelebilecek olası provokasyonları da araştırdıklarını bildirdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.