Kuzey Kore: O denizaltıyı batırırız!

Kuzey Kore hükümeti, teknik olarak savaş halinde olduğu Güney Kore’nin Busan limanına demirleyen Amerikan nükleer denizaltısı USS Michigan’ı batırma tehdidinde bulundu.
Kuzey Kore’nin propaganda sitesi Uriminzokkiri, “USS Michigan biraz kıpırdamayı denediği an, bir daha su yüzüne çıkamayacak şekilde bir su altı hayaleti olmanın sefil kaderiyle yüzleşecek” denildi. Ohio sınıfı USS Michigan, füze denizaltısı olarak tanımlanıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.