Londra’da İranlılar’dan Amerika’ya karşı vize eylemi

İngiltere mukimli İranlılar, İngiliz vatandaşları ve diğer ülke vatandaşlarından bir grub, Amerikan aleyhinde bir eylem gerçekleştirerek, Amerika’nın vize konusundaki ayrımcı ve ırkçı tutumunu kınadılar.

İRNA’nın verdiği habere göre Londra’daki eylemciler, “Bizler ikinci sınıf vatandaşlar değiliz” veya “Amerika vizesi ayrım gözetiyor” yazılı pankartlar taşıdılar.

Bu uygulamanın kaldırılmasını isteyen göstericiler, İngiltere hükümeti ve milletvekillerinden ABD’nin bu insanlık dışı yasalarına karşı mücadele vermelerini istediler.

Gösterilerin önceden planlanmış bir gösteri olmadığı ve geniş ilgi uyandırdığı belirtilmekte.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.