Londra’da Nükleer Müzakereler Görüşüldü.

İngiltere, Almanya, Fransa ve ABD Dışişleri Bakanları ile Avrupa Birliği Yüksek Temsilcisi Federica Mogherini, İran’la nükleer müzakereler konusundaki ilerlemeleri gözden geçirmek üzere Londra’da bir araya geldi.

Görüşmenin ardından yapılan ortak açıklamada, “Bazı önemli konularla ilgili anlaşma sağlanamamış olsa da, temel konularla ilgili ilerleme kaydedildiği konusunda mutabık kaldık. Şimdi İran için zor kararlar alma zamanıdır. Çin ve Rusya’nın da dahil olduğu müzakerecilerimiz, Lozan’da gelecek hafta İran ile görüşmeleri sürdürecektir” denildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.