Lübnan’da ABD ve İsrail bayrakları yakıldı

Lübnanlı göstericiler Sayda vilayetinde ABD ve Siyonist rejimin bayraklarını yakdılar.

Al Ahed kanalına göre, Lübnanlı göstericiler Sayda vilayetinde bir araya gelerek, ABD ile İsrail bayraklarını ateşe verdiler.

Göstericiler ABD karşıtı sloganlar atarak, Lübnan’ın içişlerine müdahalesini protesto ettiler.

Lübanan Hizbullah Hareketi Genel Sekreter Yardımcısı Naim Kasım geçenlerde ABD’nin Lübnan’da yeni kabinenin kurulmasına müdahale ettiğini duyurmuştu.

Lübnan’da ekonomik kriz ve hükümetin vergi politikalarına karşı 17 Ekim’de başlayan protestolar devam ediyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.