Malatya Halkı: Kürecik NATO Radar Üssüne Hayır

Kürecik’te bulunan radar üssünün kapatılması için çağrılar yapan Kürecik NATO Radar Üssüne Hayır İnisiyatifi üyeleri, yeni bir açıklama yaptı.

Bismillahirrahmanirahim;

Çok kıymetli kardeşlerimiz!
Malumunuz olduğu üzere, Kürecik NATO Radar Üssü’ne Hayır İnisiyatifi olarak tam 1 senedir her ayın ilk Cuma gününü ‘NATO’YA VE ÜSLERİNE HAYIR CUMASI’ olarak ilan etmiş bulunuyoruz. Tam 1 senedir bu konu ile ilgili her ay basın açıklamaları yaptık. Bu çerçevede önümüzdeki ayın 7’sinde (7 Şubat 2020’de) bu hayırlı işin 1. Yıldönümünü idrak edeceğiz inşallah. Ülkemizin de içinde bulunduğu Batı Asya’nın  çok kritik günlerden geçtiği ve özellikle Büyük Şeytan ABD ve Siyonist İsrail’in iyice vahşileştiği bu dönemde 7 Şubat’ta Malatya Soykan Meydanında Cuma namazının hemen ardından yapacağımız basın açıklamasına Türkiye’mizin her yerinden tüm anti emperyalist ve anti siyonist kardeşlerimizi bekliyoruz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.