Mısır’da 3 ay OHAL ilan edildi

Mısır’da hafta sonu İskenderiye kentindeki katedrali hedef alan saldırıda 17, Tanta kentindeki kiliseye düzenlenen saldırıda da 27 kişi hayatını kaybetti. Sorumluluğunu IŞİD’in üstlendiği saldırılar sonrası Mısır Devlet Başkanı Abdulfettah el-Sisi, ülkede üç aylık olağanüstü hal ilan edildiğini açıkladı. El-Sisi televizyondan yaptığı açıklamada olağanüstü hal uygulamasının mecliste onaylandıktan sonra yürürlüğe gireceğini söyledi.

Ülkede ek güvenlik önlemleri alınacağını da belirten el-Sisi, saldırılar sonrası orduya önemli merkezlerin korunmasında polise yardımcı olunması için talimat vermişti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.