MİT Başkanı ve Türkiye Dışişleri Müsteşarı Bağdat’a gidiyor

Başbakan Davutoğlu, MİT ve Dışişleri Müsteşarı’nın Bağdat’a gideceğini açıkladı.

Başbakan Davutoğlu, Mesut Barzani ile görüşmesinde yaptığı açıklamada, “Erbil’in güçlü olması için her türlü desteği vereceğiz. Irak ve Kürt yönetiminin güçlü olması için destekleyeceğiz. Irak’taki askeri varlığımız istikrarı temin etmek için” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.